Realizacja projektów fotowoltaicznych z pomocą programu "Mój Prąd"

Program Mój Prąd jest inicjatywą wspierającą rozwój odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych Zadaniem programu jest umożliwienie właścicielom domów jednorodzinnych instalacji fotowoltaicznych które przyczyniają się do produkcji energii elektrycznej z promieni słonecznych Dzięki temu uczestnicy skryptu mogą nie tylko zmniejszyć własne rachunki za energię elektryczną ale również wnieść wkład w ochronę środowiska poprzez redukcję emisji CO2 W ramach kodu Mój Prąd beneficjenci mogą uzyskać dofinansowanie na zakup i montaż paneli fotowoltaicznych Wysokość dofinansowania jest ustalana na bazie obowiązujących przepisów i może pokryć sporą część kosztów związanych z instalacją. Zainteresowanie programem Mój Prąd jest spore co świadczy o coraz większej świadomości społecznej na temat korzyści płynących z wykorzystania odnawialnych źródeł energii Instalacje fotowoltaiczne nie tylko i wyłącznie umożliwiają oszczędności finansowe ale również przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa energetycznego kraju poprzez dywersyfikację źródeł energii. Aby wziąć udział w programie Mój Prąd należy spełnić określone kryteria m in być posiadaczem domu jednorodzinnego a także zainstalować panele fotowoltaiczne o stosownej mocy Proces aplikacyjny wymaga przygotowania niezbędnych dokumentów i na prawdę bardzo często współpracy z wykwalifikowanymi instalatorami którzy pomogą w prawidłowym montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej.

Korzyści płynące z udziału w programie Mój Prąd to nie tylko i wyłącznie możliwość uzyskania dofinansowania niemniej jednak również długoterminowe oszczędności wynikające z niższych rachunków za energię Co więcej posiadanie instalacji fotowoltaicznej może zwiększyć wartość nieruchomości a także jej atrakcyjność na rynku.
Zobacz: prąd 6.0.